Zaznacz stronę

Osłabienie potencji pojawia się coraz częściej u młodych mężczyzn. Za taki stan rzeczy odpowiada szereg różnorodnych czynników. Wśród tych najczęstszych wymienić można choroby współistniejące (np. cukrzycę czy nadciśnienie), niewłaściwą dietę oraz brak jakiejkolwiek aktywności fizycznej.

  1. Umiarkowana aktywność fizyczna wzmacnia potencję
  2. Jak ćwiczyć, aby poprawić sprawność seksualną?
  3. Ruch i dieta w służbie erekcji

Chcesz mieć udane życie seksualne? Zaprzyjaźnij się ze sportem! Nie musisz być wyczynowym sportowcem. Wystarczy, że wygospodarujesz kilkanaście minut dziennie na aktywność fizyczną.

Umiarkowana aktywność fizyczna wzmacnia potencję

Jesteś jeszcze młody, a już zauważasz u siebie pierwsze problemy z utrzymaniem wzwodu? Nie panikuj – więcej stresu może tylko jeszcze bardziej pogłębić problem. Zastanów się, co możesz zrobić w tej sytuacji. Środki wspomagające erekcję dostępne w aptece bez recepty to jedna z możliwości. Jeżeli do tej pory było Ci nie po drodze z jakąkolwiek aktywnością fizyczną, a czas wolny spędzałeś leniwie na kanapie, to najwyższa pora to zmienić!

Jak ćwiczyć, aby poprawić sprawność seksualną?

Do poprawy jakości erekcji wystarczy niewiele. Zmień swoje codzienne nawyki, a w niedługim czasie jest szansa na to, że zauważysz znaczącą poprawę satysfakcji z życia intymnego. Zacznij się więcej ruszać – wieczorny spacer nie tylko poprawi kondycję, ale pomoże też zredukować nagromadzony przez cały dzień stres. Lubisz sporty grupowe? Zapisz się na treningi piłki nożnej!

Ruch i dieta w służbie erekcji

Przyczyn impotencji może być kilka jednocześnie. Wizyta u specjalisty pomoże zidentyfikować te najbardziej problematyczne. Może się okazać, iż niektóre z nich da się wyeliminować przy pomocy drobnej zmiany – czy to nawyków żywieniowych, czy ogólnie – stylu życia. Chcesz odzyskać sprawność w łóżku? Przejdź na sportową stronę mocy!